A proposta dun ambiente de cercanía e convivencia positiva, xunto coa tolerancia cero as condutas contrarias a convivencia, son dous piares sobre os que queremos construir a convivencia no día a día da etapa. Así se recolle no plan de convivencia do centro e no marco dese plan desenvolvemos anualmente actividades de promoción da convivencia positiva, campañas, grupo de mediacion escolar, etc.
O documento de Normas de funcionamento do centro recolle polo miudo as normas xerais de funcionamento, así como o conxunto de condutas contrarias a convivencia e as consecuencias apricables. Neste apartado facemos un sinxelo resumo.
Condutas leves contrarias á convivencia acontecidas hai menos dun mes |
Condutas gravemente prexudiciais para a convivencia cometidas hai menos de 4 meses |
|
Condutas levesConsecuencias aplicablesPolo mestre
Algúns exemplos |
Condutas GravesConsecuencias aplicablesPola persoa titora
Algúns exemplos |
En ambos casos teránse en conta como atenuantes ou agravantes os seguintes:
ATENUANTES Recoñecemento espontáneo |
AGRAVANTES Reincidencia (no prazo dun ano) de máis dunha infracción Intencionalidade Difusión da conduta ou da ofensa Natureza do prexuízo causado Carácter especialmente vulnerable da vítima. |
||